opracowanie dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości (statuty wspólnot mieszkaniowych; regulaminy porządku domowego, rozliczeń mediów, windykacji należności; procedury obsługi monitoringu wizyjnego)
bieżące aktualizowanie stanu prawnego nieruchomości wspólnej oraz lokali (np. zmiany właścicieli, najemców)
organizacja i obsługa spotkań oraz zebrań właścicieli nieruchomości (przygotowanie korespondencji; rezerwacja miejsc na spotkania/zebrania; obsługa administracyjna – protokołowanie przebiegu spotkań oraz sporządzanie notatek)
poszukiwanie dodatkowych źródeł przychodów (np. najemców części wspólnych, w tym dostawców internetu, sieci bankomatów, paczkomatów; weryfikacja warunków umów najmu; fakturowanie należnych opłat)
negocjowanie warunków umów na utrzymanie nieruchomości (weryfikacja warunków umów; sprawdzanie stawek zakontraktowanych usług)
obsługa w języku angielskim i niemieckim